
Know how & Know WhY
Umage arbejde. Grafisk grundighed
Jeg bruger grafiske værktøjer til at omsætte budskaber og strategi til forståelig kommunikation. Jeg kombinerer ting på nye måder end det oplagte - og tænker situationer fra et andet perspektiv end mit eget.
Erfaring og viden fra den grafiske branche og marketing funktioner har jeg masser af - herunder design og udvikling af virksomheders visuelle identitet. Eksekveret på alle platforme - print til digitalt. Siden 2014 har jeg været selvstændig leverandør af design- og marketingopgaver til en bred vifte af store og små virksomheder - herunder bl.a.: Odense ZOO, Odense Teater, Skolerne i Oure, Odense Iværksætter Festival, Tietgen Kompetencecenter, Futurum Bolig m.fl.
Design, indhold, praksis
De her 3 parametre i fællesskab, skaber det bedste grundlag for din kommunikation og markedsføring:
Design
Hvordan skal det se ud? Den visuelle identitet: Form, farve, skrifttyper, billedestil - altid med afsæt i målgruppen og budskabet.
Praksis
Hvor skal skal det vises og hvorfor? På hvilke platforme og medier? Hvordan skal det produceres og i hvilke formater?
Indhold
Hvad er budskabet og tone of voice? Er teksten velskrevet? Er ord og data korrekte? Er der taget stilling til hierarki og prioritering?
